VVD Culemborg trapt de campagne af

Vandaag trapten wij de campagne af met de eerste campagne actie. Op drie plekken in de stad gingen onze kandidaten in gesprek met Culemborgers. Ook deelden onze kandidaten flyers uit met daarop de tien kernpunten van de VVD Culemborg.

De eerste plek waar onze kandidaten stonden was winkelcentrum Parijsch. In de ochtend gingen onze kandidaten hier in gesprek met Culemborgers en deelde zij flyers uit. In de voormiddag stonden onze kandidaten op het Chopinplein en in de middag op de Markt.

Eén ding moet voorbijgangers zeker zijn opgevallen: de stemmentrekker. Commissielid en kandidaat-raadslid Jasper van Everdingen heeft de afgelopen weken heel wat uren gestoken in het klaarmaken van de stemmentrekker; met succes! Met de stemmentrekker wordt op een ludieke wijze de aandacht van voorbijgangers getrokken.

Onze kandidaten, én de stemmentrekker natuurlijk, bereiden zich al voor op de volgende campagne actie.

Jasper van Everdingen en de Stemmentrekker

Vorige