Steun 1SterkCulemborg

Doe mee en word lid van de VVD

Je woont in een geweldige stad. Een gemeente waarin je volop kansen krijgt en mee kunt doen. Zo ook bij VVD Culemborg. Laat je stem horen, denk mee over onze stad en doe mee om Culemborg nog mooier en liberaler te maken.

Voordelen VVD-lidmaatschap.

Meepraten: Zowel lokaal als landelijk kun jij de koers bepalen, meepraten en je stem laten horen (stemrecht krijg je na 6 maanden). Sluit je gratis aan bij een thematisch netwerk om mee te praten over een specifiek onderwerp dat jou aan het hart gaat.

Ontmoeten: Vergroot je netwerk, ontmoet gelijkgestemden en de politici van nu en de toekomst, zowel landelijk als bij het lokale netwerk van de VVD in de plaats waar je woont.

Ontwikkelen: Door actief te worden in de partij en deel te nemen aan opleidingen.

Krijgen: Toegang tot lokale en landelijke VVD-evenementen, het VVD-magazine en wekelijks de VVD nieuwsbrief.

Vriend van 1 Sterk Culemborg

Wil je geen lid worden van de VVD maar het werk van de lokale VVD fractie Culemborg wel wil steunen? Word dan vriend van de stichting 1 Sterk Culemborg. Uiteraard mag je als VVD lid ook vriend van 1 Sterk Culemborg worden of andersom, graag zelfs!

De minimale donatie is €35,- waarmee je van harte welkom bent op (en wordt uitgenodigd voor) de diverse bijeenkomsten die de VVD Culemborg organiseert. Leuke bijeenkomsten, zoals de Nieuwjaarsreceptie, de Zomer BBQ en de ALV's. En uiteraard waarderen we ook je inspraak tijdens bijeenkomsten of bij fractievergaderingen, mocht je daar eens willen aanschuiven.