Start VVD Culemborg fractievergaderingen

Beste Culemborger,

Het nieuwe politieke jaar begint weer en de commissie en raadsvergaderingen beginnen vanaf 17 september. Ook gaan we weer beginnen met de VVD Culemborg fractievergaderingen.

Voor de corona hadden we regelmatig Culemborgers in onze fractievergadering die zaken met ons wilden delen of bespreken, maar sinds maart was dat (fysiek) niet meer mogelijk. Met de zwalkende corona cijfers en het dringende advies van het VVD-hoofdbestuur om geen (grote) fysieke bijeenkomsten te organiseren hebben we het volgende bedacht om toch met elkaar in gesprek te blijven.

Onze 4 raadsleden, Kees de Raad, Amy van der Lee, Margriet Kuijer en Han Braam gaan weer fysiek vergaderen en kunnen dan maximaal 2 gasten ontvangen die we te woord kunnen staan. De VVD commissie leden (Jasper van Everdingen, Roger van Asselt, Jan-Peter Roefs, Heinrich van Doorn) en volgers nemen digitaal deel aan het gesprek en vergadering.

We blijven bekijken hoe de situatie zich ontwikkelt en zo nodig of als het kan passen we de procedure aan. Zo verwachten voor ieder een veilige situatie te creƫren en toch iedereen te kunnen blijven betrekken.

De eerste fractievergadering is 8 september.  Wil je meer weten of langskomen? Stuur een PB-tje